love's the funeral of hearts

på torsdag smäller det. då blir han röntgad. han som jag tycker mest om i hela världen. och jag är så sjukligt glad över det. och jag håller på att leta hästar att rida in. och snart flyttar jag till ett hus. mitt liv kommer bli finfint. snart i alla fall. igår gjorde jag bort mig. för ovanlighetens skull. men nu är det slut på det hela. nu lägger jag ner. tack för mig liksom. jag trodde det var något det inte var. och det är nog lika bra. hur ska jag ha tid med någon annan än mig själv när mitt mål är att ha 5 hästar? jag ska begrava mig i jobb och försvinna. det värsta är att jag kommer bli som innan. hon som inte tror på sig själv och som hatar allt med mig att göra. tur jag har vänner som får mig att må lite bättre. som säger att jag faktiskt är snyggare än jag tror. och det är nog en bra sak.

nu ska jag dricka upp min oboy, slänga högen med kläder som är högre än mig på golvet och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0