now you'll be nice to me then i'll be nice to you

jag har redan varit i stallet två gånger idag. och jag ska dit en gång till och plocka bort bootsen på lillhästen. han behöver ha dem så han inte trampar av sig skorna. han gillar ju att göra det. fast nu har han en lite mindre och plattare hage och ingen att jaga inne i hagen så det borde vara rätt lugnt. hoppas lite att han slipper ha dem på sig ute i framtiden. han är ju trots allt häst. jag är nog gladast i världen. jag har världens finaste häst. och snart får jag börja tävla. då blir allt ännu bättre. igår drog vi ut vargtänderna på honom så nu får jag inte rida med bett på minst en vecka, så det lär ju gå lite halvfort när jag ska upp, han har ju trots allt stått i typ en vecka. stackars lillhästen som haft ont i munnen. men nu är det bra och förhoppningsvis så kommer han få i sig lite mer mat nu så han blir lite tjockare.
jag borde egentligen göra nåt vettigt, börjar jobba vid halv 6 och ska som sagt förbi stallet en sväng innan och sen hinna köpa lite godis. men men, det löser sig. jag tänker ligga kvar i sängen en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0