ingenting är vettigt 03.30 det har du rätt i men det struntar jag i

jag tittar på idol. utav någon konstig outgrundlig anledning. jag tycker ju egentligen inte om programmet. men här ligger jag. och ångest har jag. precis som alltid annars. jag kan verkligen inte vara avslappnad och tycka att livet är bra och kul och jag är bra. nej. nu har jag ångest över något som jag verkligen inte behöver ha ångest över. jag tror verkligen inte jag behöver ha ångest över detta. jag tror det kommer bli bra det här. men jag vet inte. för jag kan inte sluta tänka. sluta analysera för guds skull kvinna! jag måste nog låta det bara vara ett tag. och låta det bli som det blir. men det är det svåraste jag vet. jag vill veta. så jag vet hur jag ska bete mig. så jag inte gör fel. för mitt värsta är att göra fel. jag vill bara att det ska bli bra. jag får lugna mig. bita mig i tungan och andas. och aldrig glömma att jag duger som jag är.

conny är för övrigt lite bättre än alla andra. han har fått en kompis vid namn råbert. det blir bra. han behöver en lekkompis. så han leker med honom istället för med mig. imorrn ska vi nog kanske hoppa lite. om banan är tillsnyggad. jag måste ta tag i det där med hoppning med lillhästen. vi ska ju trots allt bli bäst i världen. om något år. inte idag. men sen. jag måste bara få ordning på transportåkandet.
nu ska jag titta klart på idol och sen släpa mig in i sängen och sova lite. jag har ju trots allt inte sovit överdrivet mycket i natt. typ en timme. heja rebecca. imorrn är en ny dag. då ska jag jobba bort min ångest. för jag måste sluta med det.

Kommentarer
Postat av: hedvig

Hej jag råkade just hitta hit via candy dollhearts blogg och, efter att ha läst lite, tycker jag du skriver himla fint och dessutom känner jag igen mig i dels hästar och dels att ha ångest hela tiden, hehe.



Vad trevligt. :)

2010-09-27 @ 09:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0