jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom.

nu har jag sett honom. han som ger mig gåshud. som får mig att vilja gråta för att det är så mycket känslor som vill ut när jag hör honom. han som får mig att vilja slänga mitt liv åt helvete, ta mitt pick och pack och bara dra. lars gör mig till en förvirrad kvinna. en som inte har någon koll på sina känslor, framtidsplaner eller nåt.
jag vill flytta tillbaka till island. jag älskar conny och wisse men jag tror jag måste lära mig att älska mig själv mer. idag var det en dam som sa att hon trodde på mig i kön för att få köpa cider. hon sa att jag borde resa och sen bestämma mig för vad jag vill göra. jag vill bara göra det. men det går inte. man kan inte bara säga upp sitt liv och göra något annat. för livet står kvar när man kommer tillbaka.
jag borde skaffa mig en dagbok. för det finns så mycket mer saker jag skulle behöva skriva av mig om men som ingen vill läsa eller borde läsa. nu ska jag vila så mitt huvud fortfarande finns kvar imorrn. men först ska jag lyssna lite på lars och tänka ut storslagna planer för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0