without you i'm broken and lost

nu ligger jag i soffan och tittar på biggest loser. det fascinerar mig hur de verkligen kämpar på. jag orkar ju inte ens gå ut och gå. fast sen har ju inte jag en personlig tränare som tjatar på mig eller ett eget gym dit jag kan gå när jag vill. så jag ligger kvar i soffan. och önskar jag hade motivation till att motionera.
imorse kvittrade fåglarna utanför. det var lite mysigt för det var nästan som om det var vår. men det är det inte. det är snö i överdrivna mängder. och träden är frusna. och jag är inte alls sugen på att gå ut.
nu börjar biggest loser igen.

Kommentarer
Postat av: S:C

Har också tittat på biggest loser, fast det var roligare när dem var så feta att alla såg ut som ballonger som sprang om kring och svettades!

2010-01-14 @ 12:08:42
URL: http://starlesscolor.blogg.se/
Postat av: S.C

Dem uppskattar alla bloggar där de kan hitta något att klaga på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0