ja vad ska det bli av mig

ja det är frågan vi alla ställer oss. troligtvis ingenting ikväll. och inte imorrn. men dagen efter det kanske. då kanske jag blir nåt. jag vet inte vad än. men jag tror nog det kan bli bra.
för övrigt kan jag inte sova. precis som alltid annars. vad gör jag vaken halv ett en söndagnatt? vad tjänar det till? och nej, jag behöver inte mer tid till att tänka över livet. jag har så mycket tid om dagarna. så mycket tid att det faktiskt är för mycket.
jag ska nog skriva en bok. eller rita en teckning. eller skapa något. typ vad som helst. bara för att slippa tänka. jag vill förlora mig i färger, former och material. och jag vill inte hitta tillbaka förens jag vet vad jag vill. jag vill bo i ett hav av färger. eller på island. eller någon annanstans. bara inte här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0