i've told a lie and i'm telling lies

har precis varit och fikat med anna och hennes syster sara. mysigt värre. nu sitter jag i soffan, äter en sallad från paus och tittar på tv. skulle åkt till stockholm ikväll men det blir på söndag istället. jag har rätt mycket att fixa med inför flyttarna.
ikväll ska jag åka och rida. det ska bli tokkul. jag har inte ridit "häst" på 5 månader så det ska bli lite spännande. jag kommer nog försöka tölta dem och det kommer de inte gilla. men det löser sig! åh, jag är sådär larvigt lycklig som jag bara blir av hästar. hästar är min drog. de är beroendeframkallande.
jag insåg dock att jag inte har nån vinterjacka. jag måste nog åka hem till pappa och hämta en om jag inte ska frysa ihjäl på hästryggen. fånleendet är enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0