i can like the inside of your thigh.

jag har så många måsten. saker som jag egentligen inte måste göra, bara borde. jag tänkte åka till stockholm imorrn. men jag åker nästa vecka. jag hinner inte. både mamma och pappa ska flytta. och jag har tre rum. det blir rätt mycket saker. jag kom fram till en sak igår. det här är gång nummer 5 och 6 som jag flyttar. om man inte räknar med island. för då är det 6 och 7. det är väldigt många gånger för att vara 20 känns det som om det är rätt många gånger. jag som inte ens tycker om att flytta. jag blir grinig och lättirriterad. alla saker försvinner. och man hittar dem igen efter ett halvår.
ja så kan det vara. nu borde jag klä på mig. jag ska fika med anna. och jag har fortfarande bara fått på mig trosor. det är inte riktigt rätt. så nu peppar jag mig själv att orka klä på mig. men jag vet inte vad jag vill ha på mig. och allt är nerpackat. måla naglarna borde jag göra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0