do you wanna make love to me

nu är jag hemma efter ett pass hos viccan. dagens offer var ozzy som är 174 cm stor. det betyder att han är 10 cm större än vad jag är. och han är busig! eller busig, han tycker inte riktigt om att jobba så då när man vill att han ska fatta galopp så hoppar han upp i luften och skjuter ur en ur sadeln. men det är kul. åh, vad kul det är att rida! jag har saknat den här typen av ridning, att sitta i ridhuset och trimma. deras katt eddy har för övrigt ätit upp mig, jag får nog skylla mig själv för jag lät honom äta på mig. så nu ser jag mer emo ut än vanligt med tanke på alla rivsår.
jag ska ut en sväng imorrn med, ska bli kalaskul!
nu ska jag fortsätta mitt ätande av bananasprengjur och sen bege mig mot sängen. imorrn är det lite mer packning som gäller och sen ska jag nog springa en sväng på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0