all is love.

jaha. då var det gjort. jag har sagt att jag ska köpa conny. så nu ska han bara besiktigas och sen är han min. min alldeles egna häst. och det är inte vilken häst som helst. det är den bästa av de bästa. den allra finaste. ja, hoppas bara odjuret gå igenom besiktningen. det är en del av min spännande plan. han är dock den bästa delen. han är ju min älskade älskade. vem behöver en pojkvän?

det är kallt ute nu. höst typ. och jag har ingen höstjacka. och nej, jag tänker inte slänga upp hundra bilder på jackor jag tycker är snygga. jag funkar inte så. jag vill bara ha en som alla andra inte har. jag har hittat en som är snygg, men vi får se.
nu ska jag nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0