let me stir up your lips, oh honey, until they cannot form anything but yes

jag har ont i huvudet. kräksont i huvudet. jag vill typ lägga mig ner och gråta lite. eller lägga mig på spikmattan och inbilla mig att det ska bli bättre. det kan bero på att jag ramlade av idag. allt gick skitbra fram tills att jag skulle upp. eller rättare sagt, jag kom upp på honom, skulle rätta till stigbygeln och helt plötsligt så började han trava och sen körde han jordens rodeo med mig. han bockade nåt så in åt helvete, typ som hästarna på tv där cowboysen binder fast sig på dem. jag hade inte bundit fast mig och det enda jag hade att hålla mig fast i var ett stigläder runt halsen. efter en halv minut typ (det kan ha varit tio sekunder, jag har ingen aning, det kändes som en evighet) så tänkte jag att det här kommer jag inte reda ut så det är lika bra att jag kastar mig av. så det gjorde jag. sen longerade jag en sväng och sen upp igen och då var han som vanligt. knasiga djur. tur jag älskar dem vad de än gör.

jag borde gå ut egentligen idag. men jag vet inte. jag vill samtidigt som jag inte vill. det blir nog hemmakväll för mig. jag är ju trots allt ensam hemma. det är fina grejer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0