i wish you thought i was the reason you were in this world

jag ska få ordning på mitt liv. som vanligt har jag en liten plan som jag jobbar på. och den här ska jag verkligen ta tag i. det är nämligen en finfin plan. en som jag skulle bli lycklig av
i helgen rymmer jag till strömstad och hälsar på min kära farfar och lola. det blir fint. jag ska äta överdrivna mängder kräftor och räkmackor. oj vad jag är sugen på räkmackor, jag ska nog hetsäta fyra stycken på lördag och tre på söndag. sen ska jag nog svänga förbi och köpa tallrikar. det är typ det som saknas för att jag ska kunna flytta hemifrån och kunna äta! möbler är bra och köpa när man har flyttat har jag hört.
för övrigt är jag ashungrig. jag borde verkligen göra en hel hög saker, laga mat är en av dem.
jag slänger in en bild för att göra er glada. om det nu finns någon långt där ute som har hittat den. ni kan ju säga hej i så fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0