Glósóli-leg hún, Komdu út

jag ligger och läser nån blogg från en kille som skaffat barn och är arg för att de skriver dumma saker till hans flickvän. jävlar vilken man. jag vill också ha en kille som står upp för mig och det jag gör. han imponerar lite på mig. jag har sett honom nån gång och vet väl vem han är, men har aldrig pratat med honom. och jag har väl inte haft någon direkt uppfattning av honom. men nu blev han en hjälte i mina ögon. och folk som skriver dumma saker till henne behöver hjälp. sånna människor förtjänar lite lagspö. eller rätt mycket.
jag ligger i soffan, lyssnar på isländsk musik och funderar över livet. som vanligt. jag ska snart ta mig samman och klä på mig och åka till stallet. conny ska få leka på gärdet och wisse ska få springa några varv på gärdet han med tror jag allt.
nu måste jag springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0