i'm sorry that i stole him when you wanted him so very bad.

livet är underligt. men det är väl så det ska vara. inget ska vara enkelt. och allt ska hända när man är på fel plats vid fel tid. eller så kanske allt är rätt. jag vet inte. jag är förvirrad i alla fall. som vanligt. jag är nog en förvirrad person över lag. men det är inte mitt fel. eller lite kanske.
men i vilket fall som helst har jag varit i reykjavik idag med praktikanten. det var riktigt trevligt att bara gå omkring utan att behöva känna att man var tvungen att vara trevlig. sen skickade jag ett paket till sverige med isländskt snus i, och så bad mannen på posten mig att skriva vad det var i paketet så jag skrev ner det som fanns i och alltså även tobaken. mannen tittade på lappen och sa sedan att den nog inte var lagligt att föra in tobak till sverige så han skrev godis på paketet istället. jag höll på att dö av skratt. så om jag åker fast för det så blir det jobbigt. men det blir ännu jobbigare om den som får paketet åker fast, för allt blir så väldigt pinsamt då. det löser sig förhoppningsvis.
nu ska jag få ihop min reseplan för min kära familj som kommer nästa fredag och sen sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0