don't break, don't break my heart and i won't break your heart shaped glasses

life is the strangest thing. and today it sucks.
imorgon är en annan dag och om den inte blir bra tänker jag lägga mig i min säng och tjura.
det är nämligen det enda rätta. idag har jag ätit ett helt paket kakor och ja, jag blev glad igen. vilket inte alls är bra, för det betyder att kakor är det enda som gör mig lycklig just nu. hur bra är det egentligen? i min värld är det nog inte bra alls.
sen känns det inte alls bra att jag har räknat ut hur mitt liv kommer bli när jag kommer hem. för det kommer inte alls bli bra. inte alls som jag vill. för världen är ond. och jag är liten. och förvirrad. och på alldeles för sank mark. minsta felsteg kommer få mig att sjunka som en sten. och det kommer ta tid att ta mig upp igen. jag är världsmästare på fina metaforer. och sen så är jag världsmästare på inlägg som får folk att vilja sparka på mig. inklusive mig själv. för jag ska vara glad, för jag bor på island. men det är jag inte.
jag är ju emo trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0