det går tusen av mig på en dig, men det finns inte tusen av mig

snart är det dags att sova. och inga bilder har jag laddat upp. jag är dålig. men det är okej. för jag jobbar jämt. snart kommer pappa, viccan och gammelfarfar. det ska bli helt underbart! jag saknar min käraste syster hysteriskt mycket. det ska bli fint att få pussa lite på henne!
idag har jag varit städerska. på riktigt. vad hände med mina storslagna planer om att bli nåt? de har uppenbarligen flytt. nedarns. jag har städat hotellrum hela långa dagen. det är tyvärr inte så kul, så jag höll på att somna. men sen fick jag gå ut och rida så då kändes allt bra. kría går som en klocka och ýrkill är bara ýrkill och det är mer än väl. jag önskar man hade en stor gård så man kunde samla på hästar. det kommer sen. nån gång,
nu ska jag sova för imorrn ska jag leka sagan om ringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0